Blog

Chcesz być na bieżąco ze światem foto-druku? Dowiedz się więcej na temat nowoczesnych metod poligraficznych. Poniżej znajdziesz artykuły, w których umieściliśmy garść przydatnych informacji.

udostępnianie danych online za pomocą laptopa i telefonu komórkowego z ikoną drukarki

Przyszłość i perspektywy druku online

Pierwszą zaletą, która się nasuwa przy okazji rozważania perspektyw druku online, jest przyspieszenie czasu pracy. Drukarnie oferujące usługi cyfrowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom osób kierującymi dużymi firmami, dzięki czemu można szybko dokonać zamówienia, ale także odebrać gotowe materiały. Drukarnie cyfrowe niejednokrotnie oferują także szybką wyceną projektu, co nie tylko skraca czas realizacji i pomaga lepiej planować wydatki. Badania wskazują, że środki przeznaczane na drukowanie materiałów w dużych firmach - sięgają nawet do 5% ogólnych kosztów.

Czytaj więcej

ulotki składane

Metody drukowania ulotek

Ulotki stanowią nośnik reklamowo-informacyjny, który zazwyczaj rozprowadzany jest w dużej ilości egzemplarzy. Poszczególne metody druku determinują takie elementy jak czas realizacji projektu, liczba możliwych do wykonania kopii, materiały eksploatacyjne (papier, tusz) i inne czynniki. Tym, na czym zazwyczaj zależy osobom prowadzącym akcje promocyjne, jest czas oczekiwania na odebranie gotowych ulotek.

Czytaj więcej

druk cyfrowy

5 zalet druku cyfrowego

Metoda druku cyfrowego nie wymaga tworzenia formy drukowej, dzięki czemu pozwala zaoszczędzić dużą ilość czasu. Ponadto oferuje ona jakość zbliżoną do druku offsetowego. Może ona być wykonywana zdalnie i od ręki, dzięki czemu zdecydowanie skraca czas od przekazania projektu do jego ostatecznej realizacji.

Czytaj więcej

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.