Blog

Chcesz być na bieżąco ze światem foto-druku? Dowiedz się więcej na temat nowoczesnych metod poligraficznych. Poniżej znajdziesz artykuły, w których umieściliśmy garść przydatnych informacji.

drukarnia wielkoformatowa

Jak drukować plakaty?

Plakat to rodzaj wyrobu poligraficznego o dużym formacie. Charakteryzuje go informacyjny charakter, a obecnie staje się także nośnikiem reklamy. Plakaty spotyka się dosłownie wszędzie – zarówno w kinach, centrach handlowych, jak i w przestrzeni miejskiej. Mają za zadanie przyciągać wzrok, więc muszą być wykonane z najwyższą starannością i precyzją. Z tego względu wydruk plakatu warto zrealizować w specjalistycznej drukarni, a nie na własną rękę w domu. Pozwoli to na odpowiednie dobranie metody druku, rodzaju papieru i przystosowaniu wszystkich elementów do wizji klienta.

Czytaj więcej

drukarka UV

Od czego zależy wytrzymałość wydruku?

W ostatnich latach można zaobserwować znaczny postęp w rozwoju technologii maszyn wielkoformatowych. Są one w stanie drukować obrazy w bardzo dobrej jakości, a zainstalowane w nich tusze i tonery wspólnie z głowicą drukującą zapewniają większą rozdzielczość druku. To od drukarki w dużej mierze zależy jakość wydruku, a co za tym idzie także jego wytrzymałość.

Czytaj więcej

drukarka wielkoformatowa

Na jakich materiałach można drukować cyfrowo?

Drukowanie cyfrowe jest szerokim działem, w skład którego wchodzi wiele technik drukarskich. Zalicza się do nich między innymi elektrofotografię, ink – jet, termografię i jonografię.

Czytaj więcej

drukowanie

4 cechy dobrych wydruków reklamowych

Aby reklama własnej firmy lub usług była skuteczna, powinna być zauważona przez szersze grono osób. Jedną z jej form są wydruki reklamowe dostarczane bezpośrednio do potencjalnych odbiorców. Za zyskanie zainteresowania nie odpowiada jednak wyłącznie dobre hasło reklamowe. Istotną rolę odgrywa również jakość wydruków oraz korzystna oferta drukarni.

Czytaj więcej

drukowanie banerów

Rodzaje banerów drukowanych

Banery drukowane możemy dzielić ze względu na rodzaj materiału, jaki jest wykorzystywany do ich produkcji oraz ze względu na rodzaj miejsca, w jakim będą zawieszone. Banery drukowane są odpowiednio zabezpieczone przed szkodliwym działaniem gwałtownych zmian temperatur, jednak warto pamiętać o chronieniu ich przed nadmiernym nasłonecznieniem. Dzięki temu druk banera będzie mógł dłużej zachować wyrazisty, świeży wygląd.

Czytaj więcej

mężczyzna podaje wizytówkę

Jak druk wpływa na jakość wizytówki?

Wizytówka jest bardzo ważnym elementem, który ma za zadanie reprezentować firmę, jej usługi, a często również i daną osobę. Jej wykonanie nie powinno być powierzchowne i niestaranne. Na początku najważniejszy jest sprecyzowany plan wydruku, a ostatecznie jego jakość.

Czytaj więcej

mężczyzna trzymający portfel

Od czego zależą koszty wydruku?

Zlecając drukarni wyprodukowanie plakatów czy ulotek w wysokim nakładzie, wychodzimy z założenia, że zapłacimy przede wszystkim za liczbę i rozmiar egzemplarzy, a także za jakość zastosowanych kolorów. Tymczasem na ostateczne koszty wydrukowania naszego zamówienia składa się znacznie więcej czynników.

Czytaj więcej

druk wielkoformatowy

Różnice między drukiem cyfrowym a offsetowym

Choć współczesna technologia oferuje liczne i zróżnicowane warianty druku, do najczęściej wykorzystywanych należą druk cyfrowy i offsetowy. Czym jednak charakteryzują się te dwie metody i co je od siebie różni?

Czytaj więcej

drukowanie naklejek

Wydruk naklejek. Przebieg procesu

Wydruk naklejek stanowi proces obejmujący szereg etapów. Pierwszym - i najważniejszym - jest przygotowanie przez Zleceniodawcę grafiki, która ma widnieć na naklejkach. Następnie musi ona zostać przesłana do drukarni, gdzie podda się ją dalszym procesom.

Czytaj więcej

ścianki wystawiennicze

Jak powstają systemy wystawiennicze?

Systemy wystawiennicze - zwane też ściankami wystawienniczymi - to doskonałe rozwiązanie w sytuacji, w której potrzebujemy dobrze widocznego tła promocyjnego na stoisku reklamowym podczas wszelkiego rodzaju wystaw, targów, eventów czy konferencji. Jest to tania i jednocześnie efektywna forma autopromocji, którą trudno przeoczyć i która znacznie zwiększy nasz zasięg.

Czytaj więcej

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.