Roll-up jako narzędzie reklamy

Każda forma reklamy ma za zadanie zapewnić rozpoznawalność danej firmy, poprzez prezentowanie logo i innych charakterystycznych elementów przedsiębiorstwa. Taką funkcję spełnia również roll-up. Jest to nic innego, jak stojak reklamowy, który często wystawiany jest na spotkaniach biznesowych, targach pracy oraz wielu innych wydarzeniach, gdzie można promować swoją działalność. Charakteryzuje się aluminiowym stelażem oraz kasetką, do której automatycznie zawijana jest reklama na specjalnym płótnie. Choć jest to dosyć tradycyjna i mało innowacyjna forma reklamy, to jednak roll-up’y są wciąż popularnym materiałem promocyjnym. Zobacz, dlaczego warto dalej korzystać ze stojaków reklamowych.

Przyciąganie uwagi

Głównym celem roll-upów jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy i wyróżnienie spośród tłumu. Dzięki możliwości stworzenia ciekawego projektu graficznego stojaki reklamowe stają się narzędziem marketingowym o dużej skuteczności. Dobra reklama powinna łatwo wpadać w oko - w tym przypadku jest to możliwe dzięki ciekawej i eleganckiej formie, a także dużemu formatowi.

Mobilność i szybki montaż

Do największych zalet roll-upów należy ich łatwość rozstawienia. Wystarczy rozwinąć materiał reklamowy na stelażu, co zajmuje dosłownie sekundy. Jest to na tyle proste, że do rozłożenia i złożenia wystarczy jedna osoba. Dodatkowo cała konstrukcja jest na tyle lekka, że bez problemu nadaje się do zabrania w każde miejsce - w zależności od wielkości i materiałów całość może ważyć od ok. 2 do niecałych 10 kg.

Wielokrotny użytek

W porównaniu do chociażby rozdawanych ulotek roll-up’y mogą być stosowane przy każdej możliwej okazji. Jest to pojedyncza inwestycja, która pozwala na wielokrotne użycie. Z racji nieskomplikowanej budowy, stojaki wytrzymują na długi czas, dzięki czemu mogą być stosowane latami.

Wysoka jakość i niska cena

Zamawiając materiały promocyjne dla firmy w profesjonalnej drukarni, trudno jednoznacznie określić cenę roll-upów, bowiem jest to zależne od takich czynników, jak wielkość, projekt graficzny, wydruk itp. Jednakże w każdym przypadku koszt ten jest stosunkowo niski, w porównaniu do innych form reklamy. Warto również dodać, że przy tak korzystnych cenach, jakość wydruku jest wysoka - roll-up’y charakteryzują się atrakcyjną szatą graficzną, która m.in. dzięki większemu formatowi, przebija jakość ulotek.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.